środa, 12 sierpnia 2015

Przerwa

Dziś zadzwonił. Skusiłam się odebrać, zapytał się czy chcę spotkania. Skoro mamy się rozstać chciał porozmawiać prosto w oczy. Zgodzilam się. Przyszłam do niego. Siedział na łóżku w spodniach dresowych bez koszulki. Położyłam torebkę i usiadłam na końcu łóżka.
- Może byś się przybliżyła? Ja nie gryze
- Nie chcę
- Ehh.. jak chcesz. To co robimy z naszym związkiem?
- Zakonczyles już go mówiąc, że to nie ma sensu.
- Skoro tak uważasz to dlaczego jesteś smutna Gabriello?
- Jakoś tak.
Zrobiłam wszystko żeby tylko się nie rozplakac lecz jak zwykle się nie udało.
- Dlaczego placzesz?
- Bo jestem słaba.
- Nie jesteś słaba, jesteś silna rozumiesz?
Nie odezwalam się. Otarlam łzy i popatrzyłam w jego błękitne oczy. Miały kolor morza. Były tak cholernie piękne. Pamiętam już pierwszego dnia naszego spotkania się w nich zakochałam.
- Chcę przerwy. - powiedziałam
- Jakiej przerwy?
- Jeżeli nie chcesz jeszcze tego kończyć musimy od siebie chociaż odpoczac. Bo to się nie uda. Już wiele razy do siebie wracaliśmy i za chwilę znów było zle.
Cały czas odgarnial mi grzywke z twarzy. Rozpraszalo mnie to. Jednak już po 2 dniach brakowało mi jego dotyku.
- Dobrze możemy spróbować. - odpowiedział
Znów miałam łzy w oczach położyłam się na łóżku i zakrylam poduszka by nie zauważył. Przyblizyl się i pocalowal mnie po szyi, uszku i zaraz znów po szyi. Nie umiałam ukryć uśmiechu. Od razu to zauważył.
- Dlaczego się uśmiechasz?- powiedział
- Tak jakoś.
- To jak ma wyglądać ta nasza przerwa?
Patrzył mi ciągle prosto w oczy a ja uciekalam wzrokiem gdzie się da.
- Przez jakiś czas odpoczniemy od siebie. - odpowiedzialam
- Patrz mi prosto w oczy.
- Dobrze. Będziemy przez pewien czas zachowywać się jak koleżanka i kolega.
W tym momencie spojrzał na mnie tak bardzo smutno i ze lzami w oczach powiedział
- Będziesz potrafiła tak?
- Będzie ciężko ale sproboje a ty?
- Ja nie.
Myślałam że mi serce pęknie. Zaczęły mi łzy plynac z oczu.
- Proszę nie płacz, dlaczego płaczesz skarbie? Proszę mogę cię przytulić? Przytul się do mnie.
Objal mnie. Tak bardzo za tym tesknilam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz